סגן שר הביטחון: "סוגיית המסתננים נעצרה לחלוטין"

קובי פינקלר No Comments on סגן שר הביטחון: "סוגיית המסתננים נעצרה לחלוטין"

סגן שר הביטחון, אלי בן דהאן (הבית היהודי) סייר באוגדה 80 והתייחס, בין היתר, לסוגי המסתננים: "הסוגיה נפתרה כליל הודות למודיעין, פעולה נמרצת של מצרים וגדר שעון החול"

בן דהאן בסיור
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר הביטחון אלי בן דהן, הגיע לביקור באוגדה 80 שמופקדת על גבולה המערבי והמזרחי של מדינת ישראל. במהלך הביקור קיבל סגן השר סקירה מסגן מפקד האוגדה אל"מ דוד כהן, על אתגרי הגזרה והצעדים המשלימים הנדרשים לפתיחת שדה התעופה רמון.

תוך כדי הביקור התייחס סגן השר בן דהן למספר סוגיות: "לפני הכל, חשוב לציין דווקא כאן במשולש הגבולות של ישראל, מצרים וירדן את "חגיגות" 7 השנים ל"אביב הערבי", שהביא שפיכות דמים ומלחמה במקום פריחה. הוא גם הוכיח שוב פעם שמדינת ישראל היא אי של יציבות במזרח התיכון הבוער" אמר בן דהאן.

לדבריו: "גזרה זו משתנה לאור התגברות הטרור האיסלאמי הקיצוני והתפרקות המדינות הערביות מסביב".

באשר לסוגיית המסתננים הבלתי חוקיים אמר בן דהאן: "סוגיית המסתננים נעצרה לחלוטין מבחינת גורמי הביטחון בזכות שלושה מרכיבים מרכזיים: מודיעין, פעולה נמרצת של המצרים וגדר שעון החול".

בנוגע לגבול ישראל מצרים, אמר בן דהאן: "פעילות מחוז סיני של דאע"ש לא מפסיקה לאתגר את הצבא המצרי, שמתמודד לנוכח האתגר. ישראל צופה בתהליכים במחוז סיני של דאע"ש. צה"ל, על מפקדיו וחייליו, נערך כל העת גם מבחינה מבצעית לאירוע מתפרץ בגזרת הגבול המערבי כדוגמת אירוע נטפים בשנת 2011".



0 תגובות